fbpx

Customer Journey

Welk traject legt jouw klant af
voordat er een potentiële aankoop gedaan kan worden?

Hoe komt een klant binnen?

Welke producten worden er bekeken?

Dit is interessante data voor uw onderneming.
Het kan gebruikt worden in marketinguitingen en kan jouw campagne
nieuwe inzichten geven. 


Benieuwd hoe? Wij kunnen het meten!

Van geïnteresseerde…

Voordat iemand klant wordt is er een behoorlijk traject aan vooraf gegaan. Door dit vast te stellen en te optimaliseren kunnen we meer potentiële klanten werven. Het begint met Lead Management. Als de leads binnen zijn gaan we de Conversie optimaliseren om vervolgens te meten waar op bijgestuurd moet worden middels Forecasting.

Tot klant!

Nadat we weten wie de klant is begint het pas.
We weten nu hoe we hen kunnen faciliteren en duskunnen we voor zorgen dat ze zich committeren en daadwerkelijk klant worden.

Dat is de customer journey!

Het vervolgtraject bestaat uit marketing automation, het actief blijven benaderen van onze klanten en leads. Retentie staat bij ons hoog in het vaandel.

Stelt u zich eens voor dat een klant vaker en voor een hoger aankoopbedrag terug komt, dat wilt u toch ook?!

customer journey

Laat ons een vrijblijvende offerte
voor succes doen!

© 2018 JeanMarketing